دانلود فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent 2021

دانلود فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent 2021

  • ژانرکمدی
  • سال انتشار2021
  • محصولآمریکا
  • زبانانگلیسی
  • بازیگرانNeil Patrick Harris , Nicolas Cage , Pedro Pascal , Sharon Horgan , Tiffany Haddish
  • کارگردانTom Gormican

خلاصه داستان :یک هوادار وسواسی بازیگر نیکولاس کیج را مجبور می کند معروف ترین شخصیت ها و صحنه های خود را در یک جشن تولد دوباره خلق کند. در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود فیلم 2021 The Unbearable Weight of Massive Talent با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم به کارگردانی Tom Gormican محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی در آینده به کارگردانی تام گورمیکان است که با کوین اتن فیلمنامه آن را نوشت. در این فیلم نیکلاس کیج به عنوان بازیگر نقش اصلی به همراه بازیگران پشتیبانی پدرو پاسکال ، شارون هورگان ، تیفانی هدیش و نیل پاتریک هار بازی کرده است.

The Unbearable Weight of Massive Talent

 

خلاصه داستان فیلم

نیل پاتریک هریس به همراه پدرو پاسکال ، تیفانی هدیش و شارون هورگان به کمدی اکشن “وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم” نیکولاس کیج پیوست.

هریس در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent به عنوان نماینده استعداد کیج بازی می کند. کیج در حال به تصویر کشیدن نسخه ای خیالی از خود است که خلاقانه تحقق نیافته و با نابودی مالی روبرو است. و منجر به پذیرفتن پیشنهاد 1 میلیون دلاری برای حضور در تولد فوق العاده طرفدار پاسکال می شود. وقتی اوضاع به شدت خطرناک می شود ، کیج مجبور می شود طبق افسانه خودش زندگی کند و برای نجات خود و عزیزانش ، نمادین ترین و محبوب ترین شخصیت های روی صفحه خود را کانال می کند.

هورگان به عنوان همسر سابق کیج در فیلم “وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم” انتخاب شده است. هدیش در حال ایفای نقش یک مأمور دولت متمرکز و غیرمجاز است که در نبردی طولانی مدت علیه یکی از بزرگترین سازمانهای جنایتکار در اروپا به سر می برد و کیج را وادار می کند تا در آخرین تلاش خود مخفی شود تا آن سازمان را برای همیشه از بین ببرد.

The Unbearable Weight of Massive Talent 2021

 

پروسه تولید فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

در 15 نوامبر 2019 ، Lionsgate فیلمنامه تام گورمیکان و کوین اتن را با عنوان “وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم” بدست آورد و گورمیکان قرار است کارگردانی کند و ایتن با کوین تورن ، نیکولاس کیج و مایک نیلون از طریق Saturn Films تهیه کنندگی خواهد کرد.

در 15 نوامبر 2019 ، گزارش شد که کیج قرار است نسخه داستانی از خودش را بازی کند. در آگوست سال 2020 ، اعلام شد که پدرو پاسکال در حال مذاکره برای بازی در نقش ژاوی ، یک ابرقهرمان نیک کیج است که آنطور که به نظر می رسد نیست. در سپتامبر 2020 ، شارون هورگان و تیفانی هدیش به جمع بازیگران فیلم پیوستند ، با اضافه شدن لیلی شین در اکتبر. در نوامبر سال 2020 ، نیل پاتریک هریس به جمع بازیگران فیلم پیوست.

در آگوست 2020 ، عکس اصلی برای تاریخ شروع پاییز سال 2020 تنظیم شد. که رسماً از 5 اکتبر در مناطق اطراف کرواسی ، از جمله شهر دوبروونیک آغاز می شود.

بازیگران فیلم

در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته اند:

  • نیکلاس کیج به عنوان خودش
  • پدرو پاسکال در نقش جاوی ، میلیاردر مکزیکی و فوق العاده طرفدار کیج که یک میلیون دلار برای او می فرستد.
  • شارون هورگان
  • تیفانی هدیش در نقش ویویان
  • لیلی شین در نقش ادی
  • یعقوب اسپیپیو
  • نیل پاتریک هریس

The Unbearable Weight of Massive Talent 2021

 

زمان اکران فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

این فیلم قرار است در 19 مارس 2021 (جمعه 29 اسفند 1399) اکران شود.

پیشنهاد می شود دیگر فیلم های منتخب ژانر کمدی را نیز تماشا کنید.

بخش دانلود فیلم با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم با کیفیت  HD CAM 1080 (حجم 1.7 گیگابایت)

 

دانلود فیلم با کیفیت 720 HD CAM (حجم 850 مگابایت)