دانلود فیلم Nobody 2021

خلاصه داستان :یک نظاره گر که برای کمک به زنی که توسط گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد ، مداخله می کند ، هدف یک ارباب کینه توز مواد مخدر قرار می گیرد. در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود فیلم 2021 Nobody با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. هیچکس به کارگردانی Ilya Naishuller محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم Nobody

Nobody فیلمی اکشن و مهیج اکشن آمریکایی به کارگردانی ایلیا نایشولر و نویسندگی درک کلستاد است.

پیشنهاد می شود دیگر فیلم ها جذاب ژانر اکشن را نیز تماشا کنید.

فیلم Nobody

 

خلاصه داستان فیلم Nobody

باب اودنیرک برنده جایزه امی (Better Call Saul، The Post، Nebraska) در نقش هاچ منسل ، پدر و شوهر دست کم گرفته و نادیده گرفته شده ، بی اعتنایی های زندگی را به چانه می کشد و هرگز عقب نمی کشد. هیچ کس هنگامی که یک شب دو سارق وارد خانه حومه وی می شوند ، هاچ حاضر نمی شود از خود یا خانواده اش دفاع کند ، به این امید که از خشونت جدی جلوگیری کند.

پسر نوجوان او ، بلیک (گیج مونرو ، کلبه) ، از او ناامید شده است و به نظر می رسد همسرش بکا (کونی نیلسن ، زن شگفت انگیز) فقط دورتر می شود. پیامدهای این حادثه با عصبانیت طولانی مدت هاچ مطابقت دارد ، غرایز خفته را برانگیخته و او را در مسیری وحشیانه قرار می دهد که اسرار تاریک و مهارت های کشنده را نشان می دهد. که در

فیلم Nobody 2021

 

بازیگران فیلم

در فیلم Nobody بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته اند:

  • باب اودنکرک در نقش هاچ منسل
  • کانی نیلسن در نقش بکا منسل
  • RZA به عنوان برادر هاچ
  • الکسی سربریاکف
  • کریستوفر لوید به عنوان پدر هاچ
  • گیج مونرو در نقش بلیک منسل
  • پیسلی کادورات در نقش سامی منسل

فیلم Nobody

 

زمان اکران فیلم Nobody

در ابتدا قرار بود هیچ کس به صورت تئاتری در 14 آگوست 2020 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران نشود ، اما در 7 آوریل فیلم به دلیل همه گیری COVID-19 شش ماه تا 26 فوریه 2021 عقب رانده شد. در تاریخ 9 ژوئیه ، این فیلم یک هفته تحت فشار قرار گرفت و اکنون قرار است در 19 فوریه 2021 اکران شود. با این حال ، در 10 دسامبر سال 2020 ، یونیورسال تصمیم گرفت با طرح اصلی خود برنامه ریزی کند و برای اکران در تاریخ 26 فوریه (جمعه 8 اسفند 1399) برنامه ریزی کند.

بخش دانلود فیلم با لینک مستقیم

 

فیلم هنوز منتشر نشده است.

 

دانلود فیلم با کیفیت  HD CAM 1080 

 

دانلود فیلم با کیفیت 720 HD CAM