دانلود فیلم mortal kombat 2021

  • ژانراکشن , فانتزی , ماجرایی
  • سال انتشار2021
  • محصولآمریکا
  • زبانانگلیسی
  • بازیگرانChin Han , Hiroyuki Sanada , Jessica McNamee , Joe Taslim , Josh Lawson , Ludi Lin , Mehcad Brooks , Tadanobu Asano
  • کارگردانSimon McQuoid

خلاصه داستان :در خلاصه داستان فیلم آمده است که مسابقات هنر های رزمی در حال راه اندازی است و قهرمانان از هر جای دنیا برای شرکت اقدام کرده اند. آنها اول باید …. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید. با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود فیلم  mortal kombat 2021 با لینک مستقیم و بدون سانسور به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. فیلم مورتال کمبت یا mortal kombat به کارگردانی Simon McQuoid محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم mortal kombat 2021

مورتال کامبت فیلمی رو به اکران در ژانر هنرهای رزمی فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گِرگ روسو بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان نسخه‌ای باز راه ‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود و دنبالهٔ مورتال کامبت: نابودی (۱۹۹۷) است.

تولید در استودیوی آدلاید و سایر مکان ها در استرالیای جنوبی انجام شد.  تیراندازی از 16 سپتامبر 2019 تا 13 دسامبر آغاز شد. تاد گارنر در اظهارات خود درباره تأخیر اکران فیلم  mortal kombat اظهار داشت که “ما روزهای بیشتری برای فیلمبرداری داریم”. این فیلم توسط شرکت Warner Brothers  پخش خواهد شد.

این فیلم توسط شرکت Warner Brothers  پخش خواهد شد.

محصول کشور : آمریکا

بودجه فیلم : 50-40 میلیون دلار $

فیلم mortal kombat

 

خلاصه داستان فیلم

فیلم مورتال کامبت ژانری رزمی فانتزی دارد که بر اساس بازی معروف Mortal Kombat ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است که مسابقات هنر های رزمی در حال راه اندازی است. و قهرمانان از هر جای دنیا برای شرکت اقدام کرده اند.

فیلم mortal kombat 2021

 

بازیگران فیلم

جو تسلیم در نقش بی هان / ساب-زیرو , تادانابو آسانو در نقش ریدن , مکاد بروکس در نقش جکسون «جَکس» بریگس , سیسی استرینگر در نقش میلینا , لودی لین در نقش لیو کانگ , جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید , جاش لاوسون در نقش کینو در فیلم mortal kombat به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم mortal kombat

 

زمان اکران فیلم mortal kombat

قرار بود مورتال کمبت در 15 ژانویه 2021 (جمعه 26 دی 99) در ایالات متحده توسط تصاویر برادران وارنر اکران شود تا اینکه تاد گارنر تهیه کننده در نوامبر سال 2020 تأیید کرد که فیلم به دلیل همه گیری COVID-19 تا زمان بازگشایی سالن ها به تعویق می افتد.

پیشنهاد می شود فیلم اکشن جذاب 355 را نیز تماشا کنید.

بخش دانلود فیلم mortal kombat با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480