دانلود انیمیشن Raya and Last Dragon 2021

دانلود انیمیشن Raya and Last Dragon 2021

  • ژانراکشن , انیمیشن , ماجرایی
  • سال انتشار2021
  • محصولآمریکا
  • زبانانگلیسی
  • بازیگرانAwkwafina , Kelly Marie Tran
  • کارگردانDon Hall

خلاصه داستان :در قلمرو معروف به لوماندرا ، زمینی که با تمدنی باستانی در آن زندگی می کند ، یک جنگجو به نام رایا مصمم است که آخرین اژدها را پیدا کند. در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود انیمیشن Raya and Last Dragon 2021 با لینک مستقیم و بدون سانسور به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. انیمیشن رایا و آخرین اژدها به کارگردانی Don Hall محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات انیمیشن Raya and Last Dragon

رایا و آخرین اژدها (به انگلیسی: Raya and Last Dragon) یک فیلم فانتزی ماجراجویی رایانه ای متحرک آمریکایی است. که توسط والت دیزنی پیکچرز و استودیوی انیمیشن والت دیزنی برای توزیع توسط استودیوی والت دیزنی Motion Pictures تولید شده است. پنجاه و نهمین فیلم تولید شده توسط این استودیو ، توسط دون هال و کارلوس لوپز استرادا ، به کارگردانی مشترک پل بریگز و جان ریپا ، به تهیه کنندگی اوسنات شورور و پیتر دل وچو و نویسندگی کوئی نگوین و آدل لیم کارگردانی شده است. این فیلم همچنین اولین فیلم تولید شده توسط انیمیشن دیزنی و بدون دخالت جان لستر از سال 2005 در فیلم Chicken Little است.

فیلم Raya and the Last Dragon 2021

این فیلم با الهام از فرهنگ های جنوب شرقی آسیا از تایلند ، ویتنام ، کامبوج ، میانمار ، مالزی ، اندونزی ، فیلیپین و لائوس در یک سرزمین خیالی خیالی به نام کوماندرا قرار دارد. برای انجام تحقیقات ، سازندگان فیلم و تیم تولید به لائوس ، کامبوج ، تایلند ، ویتنام ، سنگاپور ، اندونزی و فیلیپین سفر کردند.

خلاصه داستان انیمیشن

انیمیشن Raya and Last Dragon مدت ها پیش ، در دنیای خیالی کوماندرا ، انسان ها و اژدها با هم هماهنگ زندگی می کردند. اما وقتی هیولاهای شوم معروف به دروون سرزمین را تهدید کردند ، اژدها برای نجات بشریت خود را فدا کردند. اکنون ، 500 سال بعد ، همان هیولاها بازگشته اند و این به یک جنگجوی تنها ، رایا بستگی دارد. که آخرین اژدها را ردیابی کند تا درنها برای همیشه متوقف شود. با این حال ، در طول سفر خود ، او می فهمد. که برای نجات جهان بیش از جادوی اژدها طول خواهد کشید. همچنین اعتماد به نفس خواهد بود.

فیلم Raya and the Last Dragon

بازیگران فیلم Raya and Last Dragon

کلی ماری در نقش رایا ، جنگجویی نترس و پرشور که برای تبدیل شدن به نگهبان جواهر اژدها آموزش دیده است. برای بازگرداندن صلح به کوماندرا ، او در جستجوی آخرین اژدها است.
Awkwafina به عنوان سیسو ، یک اژدهای آبی که می تواند به یک انسان تبدیل شود و آخرین اژدهای موجود است.

زمان اکران انیمیشن

Raya and Last Dragon در ابتدا قرار بود در تاریخ 25 نوامبر سال 2020 در ایالات متحده منتشر شود. با این حال ، به دلیل همه گیری COVID-19 ، اکران فیلم به 12 مارس 2021 (جمعه 22 اسفند 1399) به تأخیر افتاد.

پیشنهاد می شود دیگر انیمیشن های جذاب را نیز تماشا کنید.

فیلم Raya and the Last Dragon 2021

بخش دانلود انیمیشن با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

دانلود تیزر فیلم با کیفیت عالی