دانلود سریال Zack Snyders Justice League 2021

دانلود سریال Zack Snyders Justice League 2021

  • ژانراکشن , فانتزی , ماجراجویی
  • روز پخش
  • شبکهHBO
  • سال انتشار2021
  • محصولآمریکا
  • زبانانگلیسی
  • بازیگرانBen Affleck , Ezra Miller , Gal Gadot , Henry Cavill , Jason Momoa , Ray Fisher

خلاصه داستان :سریال لیگ عدالت از سوی مدیر زک اسنایدر. در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود سریال Zack Snyders Justice League با لینک مستقیم و بدون سانسور به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. سریال لیگ عدالت زک اسنایدر به کارگردانیZack Snyder محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات سریال Zack Snyders Justice League

سریال Zack Snyders Justice League یا لیگ عدالت زک اسنایدر ، که معمولاً به آن “برش اسنایدر” گفته می شود. بریدگی کارگردان آینده فیلم ابرقهرمانی لیگ عدالت آمریکا در سال 2017 است. این فیلم Justice League (لیگ عدالت) – پنجمین فیلم DC Extended Universe و براساس تیم ابرقهرمانی DC Comics به همین نام – را ارائه می دهد. همانطور که ​​کارگردان Zack Snyder قبل از ترک تولید و جاس ویدون وظایف خود را به عهده داشت.

پیشنهاد می شود سریال جذاب Money Heist را نیز تماشا کنید.

سریال Zack Snyders Justice League 2021

لیگ عدالت که توسط برادران وارنر در سال 2017 منتشر شد ، تولید سختی را تجربه کرد. فیلمنامه آن قبل و در حین تولید بین سالهای 2016 و 2017 دستخوش تغییرات عمده ای شد. در ماه مه 2017 ، اسنایدر پس از مرگ دخترش در دوران پس از تولید کناره گیری کرد. و ویدون این مسئولیت را به عهده گرفت. فیلم را به عنوان یک کارگردان بدون اعتبار کامل کرد. Whedon نظارت بر عیب یابی و تغییرات دیگری را ایجاد کرد که لحن روشن تری و شوخ طبعی بیشتری به آنها افزود. و مدت زمان اجرا را مطابق با دستورالعمل از طرف برادران وارنر به 120 دقیقه کاهش داد. لیگ عدالت تئاتر یک ناامیدی در گیشه بود و نظرات متفاوتی را به دست آورد. منجر به برادران وارنر شد برای ارزیابی مجدد آینده DCEU و تمرکز توسعه بر روی فیلم های منفرد.

خلاصه داستان سریال

داستان سریال Zack Snyders Justice League پس از مرگ سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 ، بتمن و زن شگفت انگیز Flash ، Aquaman و Cyborg را برای تشکیل لیگ عدالت و محافظت از جهان در برابر Steppenwolf و ارتش Parademons خود ، که به دنبال این سه نفر هستند ، استخدام می کنند.

سریال Zack Snyders Justice League 2021

بازیگران سریال Zack Snyders Justice League

بازیگران بن افلک ، هنری کاویل ، امی آدامز ، گال گادوت ، عزرا میلر ، جیسون موموآ ، ری فیشر ، جرمی آیرونز ، دایان لین ، کانی نیلزن و جی کی سیمونز در این فیلم هستند.

زمان اکران سریال

لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyders Justice League) قرار است حدود اوایل تا اواسط سال 2021 در HBO Max منتشر شود. در ابتدا در چهار قسمت جداگانه و یک ساعته اکران می شود و سپس نسخه ای ویرایش می شود. که هر چهار قسمت را با هم در یک فیلم ویرایش می کند. اسنایدر همچنین تأیید کرد که DC و WB در حال کار بر روی سایر طرح های توزیع برای کاهش در بازارهای بین المللی هستند که HBO Max در دسترس نیست. اسنایدر علاقه خود را برای نمایش برش مدیر لیگ عدالت خود در سینماهای IMAX در این بازارها پس از کنترل همه گیر COVID-19 ابراز داشته است.
سریال Zack Snyders Justice League

بخش دانلود سریال Zack Snyders Justice League با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

دانلود تیزر فیلم با کیفیت عالی