دانلود فیلم Avatar 2

دانلود فیلم Avatar 2

  • ژانراکشن , فانتزی , ماجرایی
  • سال انتشار2022
  • محصولآمریکا
  • زبانانگلیسی
  • بازیگرانCCH Pounder , Dileep Rao , Giovanni Ribisi , Joel David Moore , Matt Gerald , Sam Worthington , Sigourney Weaver , Stephen Lang , Zoe Saldana
  • کارگردانJames Cameron

خلاصه داستان :دنباله آواتار (2009). در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود فیلم Avatar 2 با لینک مستقیم و بدون سانسور به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. فیلم آواتار 2 یا Avatar 2 به کارگردانی James Cameron محصول 2022 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم Avatar 2

آواتار Avatar 2 (همچنین با نام آواتار 2 جیمز کامرون به بازار عرضه می شود) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی در آینده به کارگردانی جیمز کامرون و تولید شده توسط استودیوی 20th Century است. پس از آواتار (2009) ، این دومین فیلم از سری آواتار است. کامرون در حال تهیه کنندگی فیلم با جان لاندائو است. در حالی که جاش فریدمن در ابتدا به عنوان نویسنده مشترک کامرون اعلام شد.

دانلود فیلم Avatar 2

کامرون ، که در سال 2006 اعلام کرده بود که دوست دارد در صورت موفقیت دنباله های آواتار را بسازد. دو موفقیت اول را در سال 2010 و پس از موفقیت گسترده فیلم اول اعلام کرد ، آواتار 2 برای اکران در سال 2014 قصد داشت. با این حال ، اضافه شدن تکنولوژی سه بعدی دنباله دیگر و ضرورت توسعه فناوری جدید برای فیلمبرداری از صحنه های ضبط شده در زیر آب ، عملی که قبلاً هرگز انجام نشده بود. منجر به تاخیرهای قابل توجهی شد تا به خدمه فرصت بیشتری برای کار در مورد نوشتن. قبل از جلوه های تصویری و تولید صرف کنند. این فیلم با 8 تأخیر در اکران نمایشی خود روبرو شده است ، آخرین تاخیر فیلم در 23 ژوئیه سال 2020 رخ داده است.

در حال حاضر برای اکران فیلم Avatar 2 در 16 دسامبر سال 2022 برنامه ریزی شده است و با سه قسمت دنباله دار زیر منتشر می شود ، به ترتیب در 20 دسامبر 2024 ، 18 دسامبر 2026 و 22 دسامبر 2028.

خلاصه داستان فیلم

13 سال پس از وقایع فیلم اصلی فیلم Avatar 2 ، جیک سالی و نیتیری یک خانواده تشکیل داده اند. و برای ماندن در کنار یکدیگر هر کاری انجام می دهند. با این حال ، هنگامی که تهدید قدیمی بازگشت و پایان کار آغاز شده. مجبور شدند خانه خود را ترک کنند و مناطق مختلف پاندورا را کشف کنند.

بازیگران فیلم Avatar 2

سام ورتینگتون در نقش جیک سالی / زویی سالدانا در نقش نیری / CCH پوندر به عنوان Moat / کلیف کورتیس در نقش تونواری ، رهبر طایفه متکایینا / جیمی فلاتر در نقش نتیم ، پسر اول جیک و نیری / بریتانیا دالتون در نقش Lo’ak ، پسر دوم جیک و Neytiri ، نسخه جوانتر این شخصیت توسط Chloe Coleman به تصویر کشیده شده است.

فیلم Avatar 2

زمان اکران فیلم

به نظر می رسد کامرون کاملاً مطمئن است که Avatar 2 در 16 دسامبر 2022 (جمعه 25 آذر 1401) اکران خواهد شد ، بنابراین امیدوارم که تاخیرهای دیگری رخ ندهد ، به خصوص اگر ما در دیدن شانس دنباله های برنامه ریزی شده دیگر برای آواتار 5 شانس داشته باشیم.

پیشنهاد میشود دیگر فیلم های جذاب ژانر فانتزی را نیز تماشا کنید.

بخش دانلود فیلم Avatar 2 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

دانلود تیزر فیلم با کیفیت عالی