دانلود فیلم French Exit 2020

خلاصه داستان :یک اجتماع سالخورده در منهتن که با آنچه به سختی از ارثش باقی مانده زندگی می کند به همراه پسر و گربه اش به یک آپارتمان کوچک در پاریس نقل مکان می کند. در ادامه با ماهان مووی همراه باشید.

دانلود فیلم 2020 French Exit با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت ماهان مووی. خروج فرانسه به کارگردانی Azazel Jacobs محصول 2020 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم French Exit

French Exit یک فیلم کمدی سورئال سورئال در سال 2020 به کارگردانی آزازل جیکوبز است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته پاتریک دوویت ساخته شده و فیلمنامه آن را نیز نوشت. این داستان از یک وراث منهتن (میشل فایفر) است که با پس انداز باقیمانده با پسرش (لوکاس هجز) به پاریس نقل مکان می کند.

از نظر سایت Rotten Tomatoes ، این فیلم براساس 43 بررسی ، دارای امتیاز تأیید 72٪ با میانگین امتیاز 6.10 / 10 است. در مورد اتفاق نظر منتقدان این وب سایت آمده است: فیلم French Exit که هوشمندانه نوشته شده است اثبات می کند که حتی جذاب ترین شخصیت ها را می توان از طریق اجرای میشل فایفر سرگرم کننده دانست. Metacritic میانگین نمره وزنی 54 را گزارش می کند از 100 ، بر اساس 10 منتقد ، نشان دهنده “بررسی مختلط یا متوسط” است.

فیلم French Exit

 

خلاصه داستان فیلم French Exit

یک اجتماع بیوه همسر نیویورک و پسر بی هدفش پس از گذراندن آخرین میراث همسرش به پاریس نقل مکان می کنند.

بازیگران فیلم

در فیلم French Exit بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته اند:

  • میشل فایفر به عنوان فرانسیس پرایس
  • لوکاس هجز در نقش مالکوم پرایس
  • والری ماهافی در نقش مادر. رینارد
  • سوزان کوین در نقش جوان
  • دانیل مکدونالد در نقش مادلین
  • دانیل دی توماسو در نقش تام
  • ایزاخ دو بانکوله در نقش جولیوس

فیلم French Exit 2020

زمان اکران فیلم French Exit

در سپتامبر 2019 ، Sony Pictures Classics حق توزیع فیلم را به دست آورد. اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم نیویورک در 10 اکتبر سال 2020 بود. [8] در تاریخ 20 آگوست 2020 ، این استودیو اعلام کرد که این فیلم در 12 فوریه سال 2021 (جمعه 24 بهمن 1399) اکران می شود.

پیشنهاد می شود فیلم Promising Young Woman را نیز تماشا کنید.

فیلم French Exit

بخش دانلود فیلم با لینک مستقیم

این فیلم هنوز منتشر نشده است.

 

دانلود فیلم با کیفیت  HD CAM 1080 (حجم 1.7 گیگابایت)

 

دانلود فیلم با کیفیت 720 HD CAM (حجم 850 مگابایت)